Artikler » Hvordan implementere Reunion

Hvordan implementere Reunion

Hvordan implementere Reunion last ned
Første del: MOGRULS
Begynn med mellområdgiverne. Den billigste er vanligvis helt ubrukelig. Men på et eller annet tidspunkt må du få alle de beste rådgiverne, ettersom disse er nødvendige for å fullføre spillet (den beste generelle er 100% nødvendig, den beste byggingen er den eneste som kan bygge en koloni i 4 solsystemet, å komme i kontakt med romfartøyet der, og den beste piloten er den eneste som kan brukes til å få handelsgrupper eller flåter til alt over det fjerde solsystemet, listen fortsetter). Fra starten bør du alltid tenke på å produsere mineraler, dvs. å plassere så mange miner (og derricks til detoxin) som mulig (ikke mer enn 9 på hver planet), samtidig er det ekstremt viktig at det i hver mine er en gruvedrift, fordi ellers minene ikke er veldig nyttige. Jades Moon Russel er en god planet for å ha en koloni, med en hånd av mineraler som planeten er rik på alle viktige mineraler, ellers er månen på den nye jorden også delvis god. Faktisk er det fint med minigrives på de fleste steder, så lenge du husker hvor og flekkete om det finnes planeter som har mineraler du egentlig kan bruke (som energon, texon og rainium). Så snart du finner planeten jade, send et overføringsskip der. Behaviorous (Jannosians) vil begynne å tilby deg en bedre fraktbåt (Når du har oppfunnet oversetteren) - ved å godta å låne dem forskeren. Senere kan du kjøpe en ukjent del fra et kollapset romfartøy. Du må gjøre dette som tingen er en hyperdive som blir viktig i spillet. Når Janoosians ber deg om hjelp med mogululs, må du akseptere for å få noen våpenteknologi (jegere og laserkanoner). Ikke prøv å hjelpe ut av kraft, dine styrker er viktigere for deg selv. Når mogruls krysser janoosene, fly til jade med en handlekurv. Land på planeten og du får radioteknologien. Hvis du har 10 jegere og den midterste genneral, bør du kunne klare den første gangen. Bygg mange jægerlaserkanoner, og plasser dem alle i hovedplanens forsvarsbasseng eller i hovedflåten din. Ikke plasser tropper i koloniene dine - likevel vil de aldri bli undertrykt. Generelt, fra dette synspunktet vil du alltid være tvunget til å produsere våpen. Når det er moldy, bygg en galleon og send den til Phoenix-systemets tredje planet. Du møter Kalls, og en form for allianse er opprettet. Når Phoenix 5 blir synlig, sendes en galone til den. Phelonian vil betale 100.000 for 10.000 tonn energi. I stedet bør du be om noe annet, nemlig planer for en tank. Hvis du prøver å bygge en base på Phoenix 2, vil innbyggerne dø snart på grunn av solens stråling. Kort tid etter kan du oppfinne strålingsskjoldet som blokkerer strålingen. Beat et observatorium på Phoenix 2, og Phoenix 1 vil på et tidspunkt bli synlig, sende en galone der, og en gruppe mogululer vil bli fanget (faktisk er det bra å ha observatorier i alle solsystemer). Be dem å ringe sine ledere for å ringe vil angripe dem og la dem være fri. Nå er Muller og Kall i krig med hverandre. Du må gjøre dette ved ikke å tulle sammen, og du vil definitivt bli kastet ned. Når du får det, send en satellitt-carrier for å mirakere 2 og kaste en satellitt etter månen 1. Du vil nå finne Explorer 1 og få muligheten til å bygge destroyers og misiler. Herfra begynner mogruls å angripe knallerter og med større og større flåter. Den beste (og enkleste) måten å basere dem på er å ta mirach 3. På den måten mister de alle sine kolonier. Hvis du bare bruker koloniene en etter en, vil du raskt slippe ut flåten din, men du vil imidlertid overta koloniene du tar over (dvs. en billig måte å få kolonier på). Kast massevis av stridsvogner, troppere, jegere, sjøfolk og destroyers, og angrep mirach 3. En av folkemengdene fløy inn og hjelper. Når du kjøper store, kan det hjelpe "spol fremover", ved å trykke på datoen i øvre høyre hjørne, eller du kan bruke tid på å samle ressurser fra dine spredte kolonier og gruvebaser.
2. del: LEAGUE
Når mulruls blir slått flatt, får du muligheten til å besøke tre nye solsystemer. Når du kommer til dette systemet, kan det være at spillet (avhengig av versjon) spør deg et spørsmål, for eksempel når explorer 2 forlot jorden, det var 2616, eller da explorer 1 ble rapportert mangler i 2589, så året skal skrives Denne informasjonen er tilgjengelig i intro eller manual). Send en satellittoperatør for å utforske. Alle raser vil erklære krig mot deg når du sender en militærgruppe eller handelsgruppe til systemene. På dette tidspunktet bør du snakke mye med folkene i baren, etter oppdagelsen av de 3 nye systemene de vil ha mye å si. Barman vil fortelle deg at ligaen er reddfor din raske ekspansjon mens informanten vil fortelle deg at Eran og Mogrulls var allierte. Bruk satellittoperatørene til å først utforske det fjerde solsystemet. Her må du bygge en koloni på det tilgjengelige stengulvet eller månen (for dette vil du bruke den beste bygningsrådgiveren). Denne kolonien må ikke være stor, den må bare inneholde et observatorium. Dette observatoriet finner at solen i systemet snart vil bli en supernova og utvise, og ta planeter. På dette punktet vil Erans, som også bor i dette systemet, kontakte deg. De sier at de ikke har kapasitet til å redde hele løpet og be om hjelp, som du bør akseptere som du trenger dem nå når de er i gjeld for deg. Som sagt vil The League (eller ligaen) erklære krig mot deg så snart du sender et handels- eller hærgruppe til et av deres systemer. Så det er smart å snu seg for å sende noe til det før du bygger opp styrken. Eransene er skjemavekslere - hva er viktig senere i spillet. Dette må brukes til å skape liga i ligaen. Når du sender en hærenhet eller handelsgruppe til 5 eller 6-systemet, vil ligaen erklære deg krig fordi de ikke liker din raske ekspansjon. Når de har gjort dette, snakk med Eran som står i baren, fortell ham at det er på tide for ham å tilbakebetale sin gjeld, han kan gjøre dette ved å skape en splittelse ved å late som å være en andre løp. Du må få ham til å få noen fra ligaen på vår side. Du må velge Predators. Når disse danner en allianse med deg, gir de deg planene for deres våpenteknologi (nemlig fly / fly). Bygg en hær på 250 tanker, 50 fly, 40 soldater, 20 destoyers, 150 sjøfolk og 150 jegere (mindre kan gå så lenge du tar et plan / solsystem om gangen og har det beste generelt). Det tar tid, men det er verdt innsatsen. Du må se deg selv som Field Marshal Bernhard Mongomery i kampen om El-Alamein - som Rommel, romskipene gjør små dristige angrep med mindre krefter som potensielt kan være veldig farlige hvis du ikke er forsiktig. Og som Mongomery, vær saksom, vær sikker på at du har mange flere krefter enn fienden, og bare da, dra fordel av fienden. Spionen i baren kan fortelle hvilke planeter som skal angripe (han sier blant annet at Lisonians hovedfly er Lyrae 7, Druedians på Oronis 3 og at Hiraci rase hovedfly er Lyrae 5). Også, bruk piraten som han kan få deg fresing utstyr og materialer uten å måtte hugge det. Når ligaen er borte, får du koordinatene til Rigel-systemet.
3. del: EARTHs
Undersøk planeten på rad, og du vil snart finne en ny planet. Send en militær- eller handelsgruppe der, og du vil få noen våpen (spesielt rakettbelønninger vil ødelegge alt på jorden og cruiser (som koster 340.000 studiepoeng). Ved hjelp av mentalradarteknologi vil en ny og skjult planet dukke opp Rumfartøyet på denne planeten (Syonians) er ekstremt hjelpsom og vil fortelle deg hva som skjedde med jorden, og de vil gi deg teknologien koordinater av jordens solsystem. Bygg 80 rakett lanuchers (80 rakettkastere er alt du kan lande på planeter ) og gjenoppbygge flåten fra før, pluss noen kryssere. Problemene skal nå løses og spillet vil bli utført lett herfra.

studiepoeng


Last ned Central.dk, takk Søren Jensen for dette fine walktroughet.

relatert: